dinsdag, december 20, 2005

vakantie

Ik heb gisteren besloten een week vakantie te nemen. Het idee was er al iets langer, maar thuis vonden ze het een lachwekkend idee, en het is ook pas bij het zien van mijn agenda voor deze week dat het ook werkelijk bleek te gaan lukken.
Gisteren les van 11 tot 18u, en om 8 moeten opstaan om in te tekenen. Dat is al meer dan genoeg voor een dag, dus 's avonds niet veel meer gedaan behalve volk ontvangen. 'T was weer zoete inval,maar dat is nu net zo leuk aan mijn kot. you never know who's at the door :)

Vandaag heb ik geen les, en dat is dus al vakantie op zich. Straks (rond 11) ga ik winkelen (feestoutfit halen) dan gaan we een pannenkoek eten, en om 7 begint het kot-kerstfeestje met een etentje in La Rotonda om 8. Dan zal het wel al laat op de avond zijn voor we daar terug van zijn.

Woensdag les van 9 tot 11, en daarna ook weer volop tijd om niets te doen. Ik ga dan geloof ik nog es winkelen, kerstkaartjes schrijven en van die dingen. Om half 7 gaat het dan richting de Werf voor kerstetentje nummer 2 met vriendinnen. Wie de Werf zegt, zegt desserts, dus het zal daar ook wel niet vroeg zijn ;)

Donderdag een gat van 11 tot 16u, en dat komt Elisabeth opvullen.. Veel te lang geleden en ook Kris komt na een half jaar Barcelona nog eens naar huis voor de feestdagen en langs op kot. Het wordt bijna een reünie.

En vrijdag is het uit met de pret. Les tot 13u, en daarna alles inpakken voor de komende weken en de deur sluiten voor iets minder dan een maand.
home sweet home?

Geen opmerkingen: