vrijdag, februari 03, 2006

Het einde is in zicht.

Ik zet zodadelijk een laatste spurt in tot morgenmiddag en dan valt die last na 6 weken eindelijk van mijn schouders. Hoog tijd om eerlijk te zijn, mijn hersens zijn moe. Vanmorgen staat er nog een paperverdediging op het programma, en ik heb net every writer's nightmare ontdekt. Er staan namelijk nog foutjes in mijn paper.. Echt beschamend, maar nu toch te laat. Oke, het gaat maar om een punt en een 'en' ergens, maar toch. Verdorie. Waarom blijf ik toch zo nonchalant. Op hoop van zegen dan maar en ik zag het al niet helemaal zitten na vorige week. Straks een eerste impressie.

Het viel eigenlijk heel goed mee. Het moet heel snel gaan, want ook hij is blijkbaar overboekt maar ik heb er toch een veel beter gevoel over dan over dat van moderne nederlandse.. Nog eentje..;

Geen opmerkingen: