woensdag, februari 15, 2006

aanloop

Eerst en vooral moet ik iets rechtzetten over mijn vorige post. De film in kwestie is blijkbaar niet, zoals ik dacht, alweer verdwenen uit de zalen, maar eerder het omgekeerde, hij komt nog. Op 23 februari zelfs, misschien moet ik mijn aversie tegen mensenmassa's dan toch maar es proberen te overwinnen en zo snel mogelijk gaan. 23 februari zelf is geen slecht idee eigenlijk. Met die stress voor de resultaten die dag.. een filmpje is goed als troost of als beloning (zeker met Heath Ledger :))

Meer over die resultaten en dus misschien ook de film volgende week. Vanaf morgen begint het laatste deel van het schooljaar, en dat wordt (nu kan ik het nog hopen) rustig. Vorig semester hard gewerkt en daar staat dan nu natuurlijk ook een beloning tegenover: 10 vakken totaal - 7 vorig semester = 3 voor dit semester. De keuze is al redelijk definitief gevallen op de volgende:
* Capita Selecta oud Eng lit. (Canterbury tales) op donderdag van 9 tot 11
*Middeleeuwen (Claessens) donderdag van 11 tot 13 u
*Kritiek en Essay vrijdag van 11.30 tot 13u (of 14-16u)

Van de twee eerste vakken weet ik nog niets (morgen meer) maar voor Kritiek en Essay is toch al de Verplichte lectuur lijst bekend gemaakt

- J. Spaey : de dood van een soldaat
-P. Claudel : Het Kleine meisje van Meneer Linh
-S. Boujdaine en T. Naegels : Het Boek Saida
-R. De Jong : het leven is verschrikkulluk
en als aanbevolen lectuur 'Zwerm' van Peter Verhelst

Ik dacht er al aan te beginnen, maar het nieuws van een overvolle Acco heeft me tot nu toe thuis gehouden..

verder wacht er thesiswerk en een hoop concertjes... Dit wordt een leuk semester, mijn voorgevoel zegt dat :)

Geen opmerkingen: