woensdag, augustus 22, 2007

sad sad planet

en ja hoor, het spelletje blijft duren. Gisteren eindelijk nog es een optie studio gezien. Maar zonder overleg ga ik niets tekenen en zeker niet bij die firma. Volgens de kerel die ons rond heeft geleid,kwam de studio op vijftien oktober vrij. Dat was al eigenlijk wel te laat, maar soit, ideaal gaan we niet meer vinden, daar heb ik me ondertussen bij neergelegd. Het goede nieuws was dat we eerst waren, en er voor de hele week geen bezoeken stonden gepland, dus we maakten duidelijk nog kans.

Hij beloofde me terug te bellen nadat ie het had uitgezocht. Niets gehoord. Vanmorgen mail ik zelf, met de vraag hoe het nu zat, en wat ik daarna moest ondernemen. Ik krijg mailtje terug, dat de studio al is verhuurd.

bizarre wereld, toch?

Geen opmerkingen: