donderdag, augustus 09, 2007

p.s. I love you

nee, geen secret message to een of andere admirer. Gewoon geweldig nieuws dat ik daarstraks op de IMDB (international movie database) heb ontdekt. Vooral goed nieuws voor alle liefhebbers en lezers van het boek "P.S I love you" van Cecilia Ahern, beter gekend als boek nummer zes in de chicklit reeks van de Morgen, of als een van de mooiste boeken die babs ooit gelezen heeft en besloot te gaan lezen op basis van het lezen van de achterflap in een Ierse boekhandel, waarna het haar meer dan een jaar heeft gekost om het in handen te krijgen. En blijkbaar vind ik het niet alleen goed, want er zijn genoeg positieve reacties van mensen aan wie ik het heb uitgeleend.

Maar dat boek dus, gaan ze verfilmen. Tegen kerst, of wat had je gedacht. Eenzame single vrouwen bij de vleet die dan hun zakdoek willen volsnotteren en alle excuses daarvoor zijn goed. Ja, ik reken mezelf zonder problemen tot die categorie.

hier staat alle info, nu alleen nog de tijd tot kerst doorkomen ;)
en wie nog niet helemaal overtuigd is en vroeger voor Buffy the vampire slayer aan de tv gekluisterd zat (yep, me again), een extra reden: James Marsden (a.k.a spike, the vampire) doet ook mee
http://www.imdb.com/title/tt0431308/

Gaat dat zien, I know I will...

ook op het lijstje: Two days in Paris, eerlijk gezegd alleen al voor Daniel Brühl. Na zijn prestatie in 'Salvador' hoog op mijn hoog gewaardeerd lijstje..

Geen opmerkingen: