vrijdag, maart 03, 2006

Er is iets met me aan de hand. Ik vind het zelf bizar maar ik blijk er niet aan te kunnen doen. Volgens mij ben ik nu officieel concert verslaafd. Om dat te staven volgt hier een blik in mijn concertagenda. De concerten met een * zitten nog in het beginstadium.

11 maart 06 15u Milow Fnac
22 maart 06 Vadermoord met Jasper en Nona Mez
30 maart 06 Vadermoord met Milow en Carol Van Dijk
31 maart 06 Frank vander Linden Late night mechelen
4 april 06 Anton Walgrave Het Depot
* 12 mei 06 triple concert Milow / Anton / Nona Mez

Zelfs voor mij is dit extreem veel.. En als je de lijst zo eens goed bekijkt, kan je al wel raden dat het laatste in de rij zowat een droomscenario voor mij is. Drie geweldige Leuvense singer-songwriters die heel hoog in mijn lijst staan op een avond allemaal na elkaar.. Zalig :) Ik heb het twee uur geleden pas ontdekt, dus ik ben nog helemaal zweverig.
Probleem: het is in Gent, de handelsbeurs. Ver, en voor mij totaal onbekend terrein. Daar ben ik echt nog nooit geweest.. Het is duur, maar ik krijg mezelf niet gekalmeerd. Ik zou niet mogen hopen, ik weet het wel, maaar het is zo mooi en zo uniek. Duimen jullie mee als ik het thuis straks voor moet leggen?

Geen opmerkingen: