maandag, maart 20, 2006

antonmania slaat weer helemaal toe

Beste lezers van mijn blog!

Tot u spreekt een dolgelukkig mens. Hoe dat komt? nee, niet om de reden die nu door je hoofd schiet. Een veel betere reden nog wel.. Een muzikale reden namelijk. Vandaag is weer bewezen hoezeer ik leef op muziek, en hoeveel energie ik daaruit haal. Vanaf vandaag kan je namelijk op de site van Anton zijn nieuwe nummers beluisteren. Nu zeggen jullie: waar heb jij dat nog voor nodig, je hebt ze vaak genoeg gehoord. True, maar toch niet helemaal. Ten eerste is het laatste concert geleden van 25 januari.. (een eeuwigheid) en ten tweede durven nummers live en op plaat nog wel es verschillen. Ook dit keer is dat het geval, maar nog geen nummer tegen gekomen dat er plots slechter op is geworden. Integendeel.
Er stond nog een verrassing op de plaat, en een verrassing is het geworden ja.. Na dat nummer, en zelfs door dat nummer alleen ben ik helemaal verkocht. Ik werd er stil van, en dat wil voor mij al wel wat zeggen ;)

Hiermee is het nu echt aftellen naar S-day, op 3 april en 4 april het concert. Wie ook es wil gaan luisteren naar dat nieuwe fenomeen of wil raden voor welk nummer ik als een blok ben gevallen: www.antonwalgrave.com/shine_voorbeluistering

overtuig uzelf :)

Geen opmerkingen: