woensdag, maart 08, 2006

brand new start

[Warning: persoonlijk stukje]

De afgelopen weken (en dan vooral week) zijn allesbehalve leuk geweest. Voor de meesten onder jullie is dat waarschijnlijk oud nieuws. Misschien moeten degenen die dachten dat nu alles weer oke is zich nu pas echt zorgen gaan maken. Sla nu niet direct in paniek, en lees verder.

Het voelt net of ik een 'Brand New Start' heb genomen. Het achter me gelaten (dat werd hoog tijd, right?) en nu een schone lei heb gekregen, en weer wat persoonlijke zonnestraaltjes om uit te delen. Ik voel me gewoon goed. Goed in mijn vel eigenlijk. Plots is weer vanalles leuk en betrap ik me echt op woorden als : 'het was echt tof' en dingen van die aard.

Neem nu Gebarentaal. Gisteren is module twee begonnen, en ik was nerveus. Heel nerveus zelfs, want iemand anders kwam me afhalen, en ik maakte me zorgen over wat ik nog wist en het tempo en zo.. maar het was heel gezellig en echt wel leuk. Ok, ik had ferme achterstand, en het volledig verstaan dat zit er ook nog niet in, maar wie weet komt het ooit nog wel :)

Vanavond wordt ook leuk: ik ga eindelijk naar 'Brokeback Mountain' kijken, en ik ga echt schaamteloos gewoon 2 uur (of hoe lang ie ook duurt) naar Heath Ledger staren. Ik ben een vrouw, en ja, ik ga soms naar de film voor de acteur. Al moet ik zeggen dat het verhaal me ook direct iets zei, en de soundtrack heeft bijdragen van Rufus Wainwright, dus wat kan er nu ook slecht aan zijn?

Het enige wat ik nog mis aan mijn 'Brand new start' is het weer. De zon meerbepaald. Maar misschien vindt die me wel aanstekelijk :) Mijn nieuw lijflied (nu ja, nieuw.. ) = Brand New Start van Palomine ..

Geen opmerkingen: