dinsdag, oktober 30, 2007

januari

Ik wou dat het al januari was. Dat ik daarvoor twee maanden moet overslaan, vind ik niet zo'n ramp. Veel staat er toch niet te gebeuren. Examens voor veel mensen, dus die zijn het waarschijnlijk met mij eens, hoewel die in januari nog niet voorbij zijn. en ja, ook ik ben nog niet van examens verlost: met name op 23 januari... Waarom kijk je dan uit naar januari, voel ik zo al aankomen? Omdat, a) december dan voorbij is. Het drama in december is op 7 december ook wel voorbij, maar het is het idee. b) mijn meest gehate dagen op het jaar, kerst en nieuwjaar, zijn dan ook gepasseerd. c) de concertreeks van Clouseau is dan voorbij, waarschijnlijk zonder mij in het publiek. d) een nieuw jaar, nieuwe kansen ;)

Nee, u heeft het goed, dat zijn natuurlijk allemaal drogredenen. Weet u waarom ik echt wou dat het al januari was? 14 januari meer bepaald? Dan komt (eeeeeeeeeindelijk) Arid's nieuwe plaat uit :):):):):):) (x 500) en die komt dan meteen ook juist op tijd om mijn frans mee te blokken, tegen die 23e. En nee, het goede nieuws is nog niet gedaan: op 27 januari (NA mijn examen, inderdaad) spelen ze in de AB :) Danku Germanistjes voor het cadeautje van vorig jaar :)

Geen opmerkingen: