woensdag, januari 11, 2006

ik heb een hekel aan examenperiodes. Ik weet niet hoe het komt, maar op een of andere manier vallen alle leuke dingen in de periode december-jaruari-februari altijd in de examenperiode. De release van Milow's debuutalbum en bijhorende cd voorsteling had ik al eerder verwenst, en sinds gisteren is het nog erger geworden. Regelmatige lezers of mensen die me ook echt kennen weten hoe hoog Anton Walgrave op mijn lijstje van artiesten staat. Mensen die mij kennen weten daarenboven ook dat ik al drie jaar zit te wachten op zijn volgende plaat. Die zit er gelukkig aan te komen, en daarvoor doet Anton met groep een aantal try-outs. Ik had er tot dusver drie ontdekt: in Gent, Oostende en Antwerpen. Gisterenavond kreeg ik mail dat er zes zijn in totaal. Er kwam nog een concert bij in Leuven, Geel en Kortrijk.

u leest het goed ja, in Leuven. Daar zou ik heel blij mee moeten zijn (en dat ben ik ook) ware het niet dat het in het midden van de examens valt.. 25 januari om precies te zijn. Het gaat door in het stukcafé en het is nog gratis ook. Gewoon gemeen vind ik dat.
Ik heb al geluk in die zin dat ik niet de dag erna of zo examen heb. De vraag is nu, en daar heb ik jullie hulp voor nodig, ga ik of ga ik niet? Ik weet van mezelf dat ik niet meer rationeel denk daarover dus ik geef jullie de feiten en dan zou ik graag horen wat jullie zouden doen. Typisch weegschaal-gedrag naar het schijnt, meningen verzamelen en op basis daarvan een beslissing maken.

Het gaat dus door op 25 januari (volgnde examen 27 januari paper Mod. en 28 januari Amerikaanse)
Het gaat door in het Stuk (best wel een eindje te voet, en 's avonds alleen weer naar huis?)
het begint om 22u (wanneer dan gedaan? rond half 12 schat ik)
het is gratis
en het is Anton :)

dus, meningen altijd welkom..
Ook welkom zijn mensen zonder examens die gaan en me achteraf verslag willen uitbrengen
of mensen die 's avonds chaperonne willen spelen (van Stuk naar Blijde inkomsstraat)

bedankt!

Geen opmerkingen: