woensdag, november 30, 2005

muziek -tips?

Op een of andere manier heb ik de voorbije jaren mijn hersenen geconditioneerd zodat ze in work-mode springen als de radio uitgaat en mijn pc-muziek collectie op Random. Nu heb ik redelijk wat papers te schrijven en zo, dus breng ik nogal wat uren door achter mijn pc, en dus ook met diezelfde collectie pc-muziek. Stilaan wordt het een beetje saai, en daarom de vraag: heeft er nog iemand tips voor goeie nummers die ik aan de collectie kan toevoegen? drop het maar bij comments..

1 opmerking:

Babs zei

ik had 'first day of my life' een tijdje in mijn lijst staan, tot ik in de clinch raakte met mijn downloadprogramma en er per ongeluk alle muziek heb afgeveegd. (ik weet het, zeg niet te gauw 't is weer een vrouw.. ) voorlopig zijn het dus vooral mijn cd's die ik weer op pc heb gezet maar die zijn bekend, en die gaan tijdens het paper-typen ook gauw vervelen :s