dinsdag, juli 10, 2007

road to freedom step 1

sinds zondag ongeveer vier uur heb ik mijn eerste zelfzekere stap op de weg gezet. Na al het voorbereidend werk van de voorbije maanden is er toch al een ding afgerond en zeker: het diploma. Want het is binnen, mijn felbegeerde en felbevochten Germaanse diploma. Met onderscheiding zelfs. Alle mensen die vonden dat ik beter geen univ ging doen zoveel jaar geleden: eat this! Van de studentenpopulatie heb ik me dus ondertussen op een andere grond toegespitst, zijnde de arbeidsmarkt. Voorlopig nog niet veel positiefs op dat vlak te vertellen. Hetzelfde geldt voor het vastgoed-vlak. Wel al vrij ver gevorderd in het 'rijbewijstheorie' boek. Een datum voor een eerste poging van dat examen ligt wel nog niet vast. Voor eind juli in ieder geval.

5 bloody seconds, zulke gevolgen ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Je hebt het dubbel en dik verdiend. In your face, twijfelaars!

Katrien xxx