zaterdag, juni 02, 2007

I want what I can't have

Het is examentijd en ja hoor, ook al heb ik maar twee examens (en drie papers), ik word toch geplaagd door het jaarlijkse 'I want what I can't have' syndroom. Dat duikt altijd rond deze periode op en heeft er alles mee te maken dat er dingen zijn die nu niet kunnen of mogen maar die je dan net nu wilt, en nog liefst zo snel mogelijk ook. Wachten is ineens onmogelijk geworden. intengendeel, er komt iets in me op en dan moet het nog liever vandaag dan morgen worden ingelast.

Ik wil naar Pirates III gaan kijken. Al van dag een. Maar geen tijd. Deadlines. op 4 juni, 7 juni en 11 juni, examen op de 12e. Heel hectisch. Slecht plan, maar nu te laat. Dus in principe, als ik gewoon wacht tot de namiddag van de 12e, kan ik zonder problemen naar Pirates, maar dat, u raadt het al, is net het probleem. Want dat duurt me te lang. Daarbovenop komt nog dat iedereen in mijn omgeving plots naar Pirates gaat, en ik als de dood ben dat iemand iets belangrijk vertelt en het zo helemaal verpest. en alleen naar Pirates gaan, wat is daar nu aan?

Ik wil met Arid bezig zijn. ik weet het, tis bijna obsessief, maar de AB show laat nog steeds zijn sporen na. Ik heb echt mijn dagelijkse dosis van de nieuwe nummers nodig (my god, ik klink bijna als een addict) om me er door te sleuren. Ik ben gewoon nog zo onder de indruk van dat concert en alles erbij, maaar heb de tijd niet om er mee bezig te zijn.

Ik wil mijn vakantie plannen. 25 juni al, en vakantie is natuurlijk veel leuker dan papers schrijven, maar ja, ook daarvoor heb ik dus geen tijd. Dagdromen van Dublin, ook daarvoor is er nu even geen tijd, maar net nu dringt het zich op in mijn hoofd.

Ik wil computerspelletjes spelen op het maniakale af.
ik wil lezen (maar niet de dingen die ik moet lezen)
Ik wil shrek III gaan kijken.
Ik wil cd's gaan shoppen.
Ik wil schoenen shoppen.
Ik wil shoppen.
Ik wil in de Wok on Air gaan eten.
ik wil de Ben & Jerry's Cookie Dough proeven.
Ik wil de droom op mijn [i] Most Wanted Dreams[/i] halen
Ik wil iemand vinden voor Clouseau.
Ik wil een frontstagepas voor Marktrock.
Ik wil met mensen grondige gesprekken voeren op eender welk terras, maar wel NU!
Ik wil mensen zien (maar niet de mensen die ik moet zien).

conclusie: ik wil wat ik niet kan hebben (voorlopig)

conclusie 2: at this point in time, my life is a mess.

Geen opmerkingen: