dinsdag, juni 05, 2007

het lot heeft ook voor jou een prachtkado in pacht, als je maar geduldig bent en lang genoeg wacht

De inleiding tot dit stukje is dubbel niet van mij. Ten eerste waren de creatieve breinen die zo'n mooie zinnen kunnen vormen de broers van Kommil Foo. Ten tweede ben ik daar (dat de zin van kommil foo was dus) pas achtergekomen tijdens het typen van mijn paper cultuursmeiotiek omdat ik hem daar bij de tweede bron (ja Koen, bij jou ;)) was tegengekomen. Maar nevermind, waar het om gaat is dat het heel goed past bij nu. Bij mij. bij mijn situatie.

Want het lot vindt duidelijk dat ik lang genoeg heb gewacht op mijn prachtkado en dat de tijd rijp was om het uit te mogen pakken. Na 6 jaar zeuren over vakantie zonder ma en pa is het zover! In mijn kado (dat geen kado is want ik betaal het zelf) zit een driedaagse citytrip naar Dublin met Katrien. Gisteren vlucht geboekt en het hotel. Vandaag kwam dan nog de bevestiging voor de assistentie op de luchthavens, dus nu ligt het echt vast. Op 25 juni verruilen we de Brusselse grond voor een grote mechanische vogel die ons tot Dublin brengt. Helemaal alleen, heb ik dat al gezegd :) En dan drie dagen Dublin 'Shop till you drop' Of zoiets. de invulling zien we nog wel. In Dublin hoef ik niets. Daar gewoon zijn is al genoeg. Engels horen praten met een leuk twistje. mmm. Ik heb Dublin echt gemist, zoveel is duidelijk. Laten we maar niet ingaan op hoe gek het is om een stad te missen. put it down to examenstress

waar het om gaat is dat we maandag 25 juni vanaf 10.10 in andere lucht vertoeven dan de onze. vanaf die tijd ben ik dus ook alleen aan viervoudig tarief smsgewijs bereikbaar, u bent bij deze gewaarschuwd. Ook dringende mails op die dagen laat je best achterwege. Tot vrijdag 29 juni worden ze toch niet gelezen, want donderdag 28 juni komen we waarschijnljk heel wat geld lichter en bagage aan zakken zwaarder en hopelijk zonder kleerscheuren en een hekel aan elkaar terug met onze voeten op de grond rond half 9.

Uitgebreid verslag volgt.

In Dublin's fair city..

Geen opmerkingen: