zaterdag, september 01, 2007

dromen

Iedereen heeft dromen of dat hoop ik toch voor jullie. Ik dus ook. Sommige zelfs al jaren en een aantal daarvan dacht ik binnenkort te kunnen verwezelijken. Het mag raar klinken,maar ik had al jaren de kleur die mijn droom-kamer zou hebben in mijn hoofd. Een soort van terracota meets oranje. Ik omschrijf het al jaren als warmoranje. De studio is at the moment wit, en ik wil echt meer kleur.. ergens op het internet heb ik een foto opgeduikeld die een beetje lijkt op wat ik bedoel.

Helaas is dat volgens vele bronnen een donkere kleur, en in het huurcontract staat dat alleen lichte kleuren zijn toegelaten. Bummer.. een blik op de levis site leert me nog allerlei andere opties:

- bij de ambiance mix collection

Potager: watermeloen (blauw)
Physallis kelk (oranje)

Art Nouveau: verfrissend (donkerblauw)
goudsbloem (oranje/rozig)

Day and night : soezen (donkerblauw)
cappuchino (bruin)
golfslag (blauw)
sunset (mijn warmoranje)

Wildflowers: boterbloem (geel)
vergeet-mij-nietje (blauw)
Afrikaantje in combi met oostindische kers
Delfinium (blauw)

in de original collectie

- kamille (geel)
- zeedijk (blauw)
- chocolade (bruin)
- tropen (warmoranje)

dit is jouw kans om een invloed te hebben hoe mijn stekje er uit komt te zien...
Het stemmen gaat NU in :)

1 opmerking:

Babs zei

voorlopige stand:

- boterbloem (1)
- Samba (1)