zaterdag, april 17, 2010

spijt

Voor de titel ben ik gaan lenen bij Yevgueni, maar het gevoel komt helemaal uit mezelf. De aanleiding voor dit stukje komt dan weer uit Libelle. Door naar 'Being Erica' (geweldige serie!!) te kijken, betrap ik me regelmatig op het bedenken van lijstjes met dingen waar ik spijt van heb. Eentje duikt in letterlijk elke lijst die ik maak op, en daarstraks, in de Libelle, sloeg het me weer even in het gezicht. Het ging over 'liefdesbrieven die je nooit schreef' en ja, de liefde, daarin zijn we zeer geïnteresseerd, dus sloeg ik aan het lezen. Tot ik in een brief mezelf tegenkwam. Of iets waar ik mezelf op betrap.

Dat stukje ging zo: 'Soms droom ik dat we een avond samen op stap gaan, dat we bij een nachtelijk glas doorbomen over de diepere filosofie van het leven. Ik zou willen weten wat jou bezighoudt, waarmee je echt bezig bent.Ik zou je willen vragen wat je voelt, wat je denkt.'

oops, big oops..

Geen opmerkingen: