donderdag, mei 11, 2006

saturday oh saturday

ik zei het nog in mijn vorige post, i need some time. Niet dat ik toen van plan was dat letterlijk te nemen, maar zoveel kan er ook niet gebeuren he.. Toch niet veel dat interessant is ;)

Zaterdag is dat hopelijk wel het geval, want ik heb op niet minder dan 2 dingen mijn oog laten vallen. Ten eerste wil ik al heel lang naar het Triple concert van Anton, Milow en Nona Mez, maar aangezien niemand zich tot nu toe kandidaat heeft gesteld zal het wel niks zijn. Komt daar nog bij dat ze thuis heel graag naar Ten Vrede willen, dan kan ik het helemaal vergeten, want dan geraak ik helemaal nergens.
Maar gisteren ontdekte ik de perfecte oplossing. Tijdens onze kotactiviteit passeerden wij namelijk de Grote Markt, waar plots een vrij groot podium was verschenen. Het feit dat de twee broers Kolacny er bij stonden maakte het geheel nog interessanter. Gelukkig waren er nog erger nieuwsgierige mensen dan ik, want ze wisten me te vertellen dat Scala er zou spelen zaterdag. Het eerste wat ik er van hoorde, maar dat zou aanwezigheid Stijn en Steven verklaren, dus ging ik daarnet op onderzoek uit. Het blijkt te kloppen, en wat nog beter is: ik heb volk dat mee wil :)
U dacht toch niet dat het zo simpel zou zijn hoop ik? Want ik vind heus wel een ander probleem hoor. Dit keer is dat het feit dat het concert gratis is. Gratis betekent meestal hopen volk, en dat is nu net niet wat je nodig hebt als je in een rolstoel zit. Dus ik ben er niet helemaal gerust in. Heb nu gemaild of er iets voorzien is, en anders zal het gewoon op tijd gaan zijn.. meer volgt ongetwijfeld.

Verder gaat de tijd verder, en dat wil zeggen dat de examenperiode dichterbij komt. Maar, dit jaar ga ik mijn best doen om niet te klagen, want ik heb op 16 juni examen, en dan eentje op 19 of 21 juni. Klagen kan ik dus echt niet doen, of het moest zijn wat ik in godsnaam daarna moet gaan doen. Ideetjes zijn welkom :)

Geen opmerkingen: