dinsdag, juni 20, 2006

All is quiet now?

'All is quiet now' had ik een tijdje geleden onveranderlijk als msn nickname staan. Het is nu al weer een tijdje weg, en dat is niet voor niets. Het woord 'quiet' past niet echt op het moment. Nee, ik ga echt niet beginnen zeuren over hoeveel werk ik heb met mijn examens. Nog eentje, morgen en that's it.
Daarna dacht ik rustig vakantie te nemen, maar daar denken andere mensen anders over. Ik kreeg daarstraks mail van de IBL dienst, dat mijn thesis dat ik had aangevraagd van de UGent binnen was. ik verwachte kopies, dus ik haaste me eerst nog naar de bank voor extra cash. Bleek nergens voor nodig te zijn, ze hebben de thesis himself gewoon opgestuurd :) 183 pagina's voor luttele vijf euro. Zalig toch?
Ik ben echt de grootste fan van de IBL dienst, en heb prompt beslist dat ze een vermelding in mijn dankwoord krijgen, wegens het uit de weg werken van pratische bezwaren. Maar die 183 bladzijden moeten dan natuurlijk wel gelezen en liefst nog gekopieërd worden ook. In plaats van twee weken niets te doen, weet ik nu dus weer enorm wat doen: lezen, aanduiden, verwerken, bibliografie napluizen, ideeën opdoen, promotor mailen, en .. het volgende thesis aanvragen. Iets / iemand gunt me echt geen rust ;)

Geen opmerkingen: